marți, 25 august 2009

Valea Doftanei

Cat de frumos este sa copiezi spun cei de la Realitatea TV!
In data de 24.08.2009 la ora 23:30 la postul Realitatea TV a fost difuzata o emisiune cu promovarea localitati Valea Doftanei, auzind chiar m-am bucurat dar cand am vazut ca in acel clip apare o imagine copiata de pe acest blog am ramas stupefiat deoarece pe mine nu m-a intrebat nimeni daca o poate lua si nici sursa de unde a fost luata acea imagine nu a fost trecurta.
Binenteles ca am sunat chiar la persoana care a prezentat acea emisiune si a negat ca a copiat acea imagine de pe blogul meu, nu vroia sa recunoasca (traim in Romania), cand i-am spus ca in acea imagine apar chiar eu cu soacra mea in momentul in care duceam vacile la munte femeia mi-a spus ca v-a scoate imaginea din clip, dar eu sigur ca nu sant multumit de acest gest deoarece Realitatea TV s-a folosit de imaginea blogului meu fara ca eu sa am vreun beneficiu.
Pentru a putea face acea poza am pierdut o zi de munca si ei cu un simplu clic au copiat.
Toata noaptea am stat si m-am gandit cum se poate asa ceva nu pot sa cred ca m-au furat si eu scriu dar daca gasesc ceva intresant pe o alta pagina de internet trec sursa.
Rusine celor de la Realitatea TV!!!

2 comentarii:

Cosmin Andrei spunea...

mda , nesimtirea e generalizata. trusturile mari s-au invatat sa ia si sa nu dea niciun ban ...

ai facut un screen-shot cu poza aparuta in montajul lor ? eu te sfatuiesc sa nu renunti usor si sa tragi tare de ei (mai ales ca emisiunea e facuta in stransa colaborare cu ilustrul minister al turismului)

si nici macar nu au reusit sa puna cap la cap o prezentare frumoasa, au facut un talmes-balmes in care decat vorbele dl-ui. achim au avut un oarecare sens.

din localitate spunea...

din cate stiu reporterul care a facut materialul la realitatea all-inclusive locuieste undeva in tesila.