marți, 18 august 2009

Mafia pietrei

Este cineva din imprejurimile comunei Valea Doftanei sa nu fi auzit ca aici se vinde piatra foarte buna pentru pavat pereti casei?
Sincer nu cred.
Daca mergi prin centrul comunei la portile caselor vezi gramezi de piatra pe marginea drumului?
Am oprit si eu in dreptul unei gramezi am intrebat cine vinde piatra si cu cat o vinde.
Cu cat o vinde este mai putin imoprtant, dar cel mai important lucru a fost ca vanzatorul nu putea sa imi emita o factura pentru piatra pe care as fi vrut sa o cumpar.
Mi-a spus ca nu are asa ceva ca lui nu-i trebuie niciun act sa ia piatra din munte sau de pe prundul garlii.
Oare de ce?
Primarul si consilierii comunei Valea Doftanei nu vad ce se intampla?
Nu pot lua masuri?
Incep sa intru la banuieli.
Sper totusi ca cei ce conduc destinele comunei sa ia masuri astfel incat acei pietrari sa nu mai care piatra din munte.

Niciun comentariu: