vineri, 15 ianuarie 2010

Bataia de joc a transportatorilor

Am primit la redacţie un mesaj de la Nicoleta Piele, o femeie care locuieşte în satul Teşila, aparţinând de comuna Valea Doftanei. Aceasta se declară profund nemulţumită de comportamentul angajaţilor unei firme de transport în comun din Câmpina, care asigură inclusiv cursele pentru Valea Doftanei. Redăm integral mesajul cititoarei noastre, iar dacă cei vizaţi sau alţi reprezentanţi ai societăţii respective îi pot răspunde acestei femei sunt aşteptaţi s-o facă.„Mă numesc Nicoleta Piele, locuiesc în Teşila şi am şi eu o nemulţumire: se numeşte AUTOGARA COM, transportator de persoane. În ziua de 18 decembrie 2009 am sunat la societatea amintită, deoarece transportatorul «portocaliu» schimbase cursele....după bunul său plac de sărbători, fără ca în staţii să fie afişat noul program sau ceva de genul acesta. Mi-a răspuns un angajat care era cam indispus... Cred că l-am... deranjat! Pe un ton impertinent mi-a spus că impiegatul nu este prin zonă şi nu mă poate ajuta. O vecină, după 10 minute, a reluat un apel, iar după 30 minute cei de la firma amintită au răspuns. Cerând explicaţii, i s-a râs în nas. Bătaie de joc! Ajungând la concluzia că făcând o reclamaţie nu ajung la nimic m-am gândit să cer personal părerea d-lui Cord Ovidiu. Poate prin intermediul dumneavoastră ne va răspunde şi nouă, cei de pe urma cărora îşi desfăşoară această afacere!”Reamintim că aşteptăm un punct de vedere al societăţii amintite. Se poate lesne verifica cine a fost de serviciu în ziua respectivă. Aşa că, dacă se doreşte, se poate da un răspuns!
Acest articol este preluat de pe urmatorul site: http://ziaruloglinda.blogspot.com/2010/01/primim-de-la-cititori.html
Trebuia sa copiez acest subiect nu puteam sa stau pasiv auzind de comportamentul netrebnicilor de la autogara.

Niciun comentariu: