miercuri, 23 septembrie 2009

Cazare Valea Doftanei

Foarte multa lume doreste sa vina la Valea Doftanei dar nu stie unde poate gasi un loc linistit si unde servirea sa fie una ireprosabila.
Sant foarte multe pensiuni in Valea Doftanei, pe unele le-am vazut din strada, le-am admirat in altele am intrat am fost servit toate mi-au placut dar una singura mi-a ramas la suflet. Aceasta este CABANA VEVERITA, aici de cum am ajuns am fost intampinat cu multa caldura, servirea a fost extraordinara, locatia superba, camere spatioase, totul este superb.
Zilele petrecute la Cabana Veverita au fost o experienta unica pentru mine, datorita aerului curat m-am relaxat, experimenta traditiile si cultura zonei m-au facut sa ma simt atat de bine incat nu imi venea sa cred ca sant in Romania, datorita gazdelor am gustat din bunatatile specifice zonei, am pescuit, am facut drumetii pe crestele
Vaii Doftanei.

Deoarece am fost multumit de ceea ce am gasit la aceasta cabana Veverita m-am hotarat sa fac si eu cunoscuta aceasta locatie.
Cabana este situatala o distanta de circa 130 km de Bucuresti. Din centrul orasului Campina se urmeaza drumul de Valea Doftanei conform indicatoarelor.
Cabana Veverita are o capacitate de 10 camere cu grup sanitar propriu si un nivel de confort de 3 stele, restaurant cu o capacitate de peste 60 locuri, crama, terasa, foisor, bar, spatii recreative si parcare. Fiecare camera va ofera un confort deosebit si un spatiu generos, TV LCD, cablu TV, internet, balcon. iar in curtea se afla si un izvor cu apa de munte pentru relaxare.
Special pentru cei mici exista un spatiu de joaca. Restaurantul serveste mancare traditionala cu produse specifice din zona (cascavea Valea Doftanei) precum si preparate pe baza de Miere Naturala de Albine, iar in Crama se pot degusta atat vinuri fine cat si bauturi tipice romanesti. Putem asigura o organizare speciala in functie de dorintele clientilor pentru petreceri, onomastici, mese festive, conferinte, sesiuni de team-building, tabere de copii.
Contact : BUZATOIU VASILE
Telefon : 0244365635: 0745080459
Fax : 0244365635
Adresa : VARIANTA NEGRAS, NR 826A, SAT TRAISTENI, COM. VALEA DOFTANEI JUD. PRAHOVA

Niciun comentariu: